مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-11سياسي

 نقش تاثیرگذار رسانه ها در ارتقای فرهنگ جامعه


رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: رسانه ها نقش تاثیرگذار و بی بدیلی در اطلاع رسانی و ارتقای فرهنگ جامعه در تمام ابعاد جامعه دارد.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: رسانه ها نقش تاثیرگذار و بی بدیلی در اطلاع رسانی و ارتقای فرهنگ جامعه در تمام ابعاد جامعه دارد.

مهران اوچی اردبیلی، 21 مرداد در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل و تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز اردبیل به عنوان رسانه ملی، همکاری خوبی در انعکاس فعالیت و دستاوردهای جهاددانشگاهی به جامعه دارد.

وی جهاددانشگاهی را از پیشگامان عرصه خبر و اطلاع رسانی در کشور دانست و افزود: در حال حاضر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اردبیل و خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) شعبه اردبیل در حوزه اطلاع رسانی استان فعالیت دارند.

رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل، تلاش های فعالین عرصه خبر را قابل تحسین و ارزشمند دانست و ادامه داد: هم اکنون جهادانشگاهی با پنج مرکز آموزشی در شهرستان های اردبیل، پارس آباد و گرمی آمادگی دارد تا دوره های آموزشی مهارت افزا را برای اصحاب رسانه با تخفیف ویژه ارائه کند.

اوچی اردبیلی بر اطلاع رسانی فعالیت های امیدبخش در جامعه تاکید کرد و افزود: با همکاری و بهره گیری از ظرفیت های پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی جهاددان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 نقش تاثیرگذار رسانه ها در ارتقای فرهنگ جامعه

 نقش تاثیرگذار رسانه ها در ارتقای فرهنگ جامعه